Kaupin suku

10.5.08

Suurensuuret anteeksipyynnöt pitkästä tauosta. Ja todellakin, tämän on tarkoitus olla vain tauko.

Ikävä kyllä uusi koulu vei aikani keväällä lähes kokonaan, eikä tilanne lopu kuin vasta parin viikon päästä. Eipä ole tänä keväänä ollut harvinaista, että olen maanantaista lauantaihin ollut koululla (tai ainakin kouluhommien parissa) joka päivä kello 8-19. Ei siinä enää paljoa keksitä tarinaa saatika toteuteta sitä. Perusjuoni minulla on onneksi jo mietittynä lopuille sukupolville (tai siis tälle yhdeksännelle).

Jos joku tätä tarinaa vielä lukee, se on vain plussaa. Arvostan todella teitä kaikkia, jotka olette pidemmän aikaa jo jaksaneet seurata.

Palailemisiin ja toivottavasti teidän tapauksessanne myös pelailemisiin.

rambling

13 Comments:

  • At 11/5/08 17:56, Anonymous Anonyymi said…

    Huh, ja huokaus. Onneksi ilmoitit, ehdin jo melkein luulla, että Kaupit tulivat tiensä päähän.

    -Kersantti-

     
  • At 11/5/08 19:18, Anonymous Anonyymi said…

    Jee! Mä olin jo ihan varma et tää olis jo tullu tiensä päähän, ihanaa kuitenki että jaksat jatkaa koulukiireistä huolimatta :)
    -Alusta saakka seurannut-

     
  • At 12/5/08 21:24, Anonymous Anonyymi said…

    Odotinkin jo ilmoitusta että miten tämän kanssa nyt käy, mutta ihanaa että vielä jatkuu! Minä ainakin aion seurata ihan loppuun asti :)
    ~Laura

     
  • At 13/5/08 14:53, Anonymous Anonyymi said…

    Ooh, hienoja uutisia! Onneksi jatkuu! :>

     
  • At 26/5/08 20:29, Anonymous Anonyymi said…

    Ihmettelikin jo onko tää loppunut mutta ei ole ja siitä kiitokset!
    *Alusta asti seurannut*

     
  • At 13/7/08 00:00, Blogger Janna said…

    Toivottavasti jatkoa tulisi pian :) Pidän tästä legacystä kovasti.

     
  • At 14/7/08 23:33, Anonymous Anonyymi said…

    On aika kauan kulunut ilmoituksesta... Jatkuuko tarina enää?

     
  • At 2/10/08 17:14, Anonymous Anonyymi said…

    jees...mä olen lukenut ja aon lukea vastakin! olen alkanut miettia oman hommelin tekoa mutta en ole jaksanut...

     
  • At 5/5/09 18:14, Anonymous Anonyymi said…

    Olen lukennu kaikki osat ja oon jo pitkään miettiny, että mistä paikoista lataat noita hiuksia ja vaatteita, ne on ihania!!

     
  • At 23/7/09 11:38, Anonymous Carme said…

    Tämä ei tosiaan taida jatkua, vai miten on.. ?

    - Carme -

     
  • At 29/11/09 18:46, Anonymous Anonyymi said…

    ... ei taida tulla jatkoa enään vai..?

     
  • At 21/2/10 12:50, Anonymous Anonyymi said…

    Olet mahtava kirjoittaja toivottavasti ja taukoa on ollut, on tainnut nyt loppua

     
  • At 1/11/10 15:01, Anonymous _BlueAngel_ said…

    Heiiij :)
    Toivottavasti jatkat vielä.
    Juu, nyt on vuosi 2010 mutta rakastuin tähän sun legacyyn <;
    Mistä oot muuten ladannu noita hiuksia?? Jatkathan vielä? <3

     

Lähetä kommentti

<< Home